Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2011 Cumartesi

Yorgunumm

Bir cumartesi yorgunluğu çöktü üzerime. Elimde tatlım bu yazıyı yazıyorum. En baştan başlamak gerekirse dün gece 5 buçuk gibi yattığım için sabah 12'de kalktım. Kursumda 12.30'da. İşte kahvaltı falan edemedim zar zor hazırlanıp çıktım. Malik hoca (kaaaallppp) geldi. O adamı ( 22 yaşında pek adam değil ) çok seviyorum en azından eğlenceli espri falan yapıyo. Neyse kurstan çıktım ve bakırköyde yaklaşık 10-15 tur attım. Yoruldum Burger Kinge girdim. Karşı masada benim yaşlarımda ve benden büyük çocuklar falan vardı işte neyse :D sonra çıktım taksiye bindik falan eve geldim. Lahmacun yedim burdada oturuyorum. Klasik bir cumartesi günüü. Bu arada kursta Justin Bieber-Dr. Bieber şarkısını o kadar hızlı söyledim ki kendimden geçtim cidden.

Bu gün;neye sinirlendim?hiçbişeye

Bu gün;ne okudum? hiçbişey

Bu gün;neye sevindim? Malik hocanın gelmesine

Bu gün; ne giydim? Gap pantolon ve t-shirt. Ayakta hummel dikkat edeceğsin.

Bu gün; ne yedim?Muhallebi-Lahmacun-Big king-Kestane şekeri-nuttella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder