Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Nisan 2011 Cuma

Bu gün Cuma (galp)

Öncelikle sizlere teşekkür etmek istiyorum. Çünkü normalde günlük 20-30 kişinin baktığı ZAVALLI bloguma dün yarım saat içerisinde 51 kişi bakmış. Bu yazıya önemli değil diye yorumda yapabilirsiniz yani izin veriyorum :D . Neyse bu gün ilk ders türkçeydi ve inanılmaz sıkıldım. 2. derste ingilizce yazılısı olduk WHEN'leri işledikleri gün gelmediğim için en fazla 84 alabiliyorum :(. Neyse fen dersinde hoca nerdeyse kitabın yarısını bana okuttu ve "ekosistem" kelimesini 1 kere bile doğru düzgün okuyamadım
Örn: Ekosistm ... ehosistem....ekosizdem.... ekodfghjk
İngilizce dersinde sevgili sıra arkadaşım gözdecix ile mıknatıs futbolu oynadık. Filden kalem kutularımıza kağıttan kıyafet yaptık. Gözde kalemimi çaldı fark etmemiş gibi yaptım sonra gözüme soktu falan :D (gözde eğer bu yazıyı okuyosan okumaya devam etmee)
GÖZDE YÜZÜNDEN :D yeni konudan bi bok anlamadım.

Bu gün;neye sinirlendim? whenleri yanlış yapmama

Bu gün;ne okudum? kendi ayakları üstünde zımbırtısını

Bu gün;neye sevindim? Yarının cumartesi olmasına

Bu gün; ne giydim? Okul kıyafeti

Bu gün; ne yedim? biscolata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder