Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mayıs 2011 Pazartesi

Sevgili Sevgilim;

Sevgili Sevgilim;
Öncelikle sana çok kızgınım bu konuya sonra dönücem. Eğer okuyosan tabii.
Neyse en baştan başlayalım dün bebeğe falan gittik etilere.. Dominos yedik falan öyle eğlenceliydi. Bu gün sabah çook geç kalktım yemek yedim ödev yaptım okula gittim. Döndüğümde ablam civciv almıştı ve adınıda daçmin koymuştu. Neyse okulda olan olaylara dönmek gerekirse matematikten 47 bekliyodum 55 almışım. Eğer şanns eseri %0.01 ihtimal olsa bile matematikçi bunu gördüyse çookk teşekkür ederim. Neyse cengiz ben gözde seviyo sevmiyo yaptık 4 tane. Mal cengAzin hepsi seviyo çıktı benle gözdeninde 4'üde sevmiyo çıktı. Sevgilim sana çok atarlıyım ona göre davran yani. Neyse birazdan yemek yiyip ineklemeye gidicem çarşambada okula gitmiyorum uuyeaa gızlar. Neyse ben biraz daçminle oynayayım en iyisi by :)
Sizi seviyorum unutmayın takip edin ne kadar mal bir blog olsadaa. Sonra bi fotoğraf koycam hiçbiyerde görmediğiniz spastik bi fotoğrafımı. Ama sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder