Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2011 Çarşamba

YeniBirGünBuGün

Bu gün ilk ders sosyaldi ve yine sevgili sosyal öğretmenimiz bizi sözlü olcak diye kandırdı. Mal mal çalışmıştım sabah o kadar oysa ki.. İkinci ders resimdi ve aptal aptal resimler yaptık. Benim en beğendiğim resimim otobüs vücutlu insan kafalı köpek ayaklı insandı. 3-4 dindi ve yine mal mal oturduk. 5. ders müzikti ve flüt sesinden rahatsız olduğumu bilen arkadaşlarım inadıma flüt çaldılar. Son ders rehberlikti. Mal mal oturduk yerlerimiz değişti allahtan gözdecixden ayrılmadım

Bu gün;neye sinirlendim? Salak doğukanın flüt çalmasına

Bu gün;ne okudum? dinden bi paragraf

Bu gün;neye sevindim? sonunda okulda bişey yediğime

Bu gün; ne giydim? Okul kıyafeti

Bu gün; ne yedim? Portakallı rondo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder